1. Mobilné telefóny a vybrané zariadenia
Odosielanie záručnej reklamácie do servisného strediska je možné na náklady príjemcu cez kuriérsku spoločnosť SPS.
Prepravu je možné objednať na stránke ESC sk s.r.o – https://www.escsk.eu/servis/
Na základe údajov, ktoré ste vyplnili vo formulári na stránke ESC SK, Vám bude zaslaný prepravný štítok:
Štítok je potrebné vytlačiť, nalepiť na zabalený balík a využiť jednu z možnosti odovzdania balíka do 5 pracovných dní:
- Kontaktovať prepravcu na tel.čísle + 421 (Vaša lokálna predvoľba) 16877 a objednať si kuriéra telefonicky pre vyzdvihnutie Vášho pripraveného balíka kuriérom.
- Odovzdať balík na ktoromkoľvek odbernom mieste, ktoré Vám bude vyhovovať. Zoznam odberných miest nájdete TU.
- Odovzdať balík na odbernom mieste prepravcu – depo prepravcu SPS, zoznam nájdete TU.
Reklamáciu je potrebné bezpečne zabaliť, priložiť reklamačný protokol a záručný list (riadne vyplnený, inak nie je platný) alebo doklad o kúpe na ktorom je aj tlačené IMEI. Iný spôsob odoslania reklamácie nie je možný a môžu vzniknúť ďalšie zbytočné náklady, ktoré naša spoločnosť neprepláca.
V prípade uznania nároku na odstúpenie od kúpnej zmluvy je potrebné bezodkladne zaslať protokol s uznaným nárokom
na mailovú adresu reklamacie@mystical.sk
Prosím reklamačné protokoly posielať čitateľné a bezodkladne, protokol nesmie byť starší ako 3 mesiace.
UPOZORNENIE!: Postup sa vzťahuje len na všetky mobilné telefóny a zariadenia uvedené v zozname zariadení s označením Swap / Repair. Aktuálny zoznam zariadení si môžete stiahnuť tu alebo na: https://mi-store.sk/reklamacie/
2. Ostatné produkty Xiaomi
Odosielanie záručnej reklamácie do servisného strediska na náklady dodávateľa, je možné iba cez kuriérsku spoločnosť DPD. Prepravu je možné objednať vyplnením formulára.
Reklamáciu je potrebné bezpečnostne zabaliť, priložiť reklamačný protokol a záručný list (riadne vyplnený, inak nie je platný) alebo doklad o kúpe, na ktorom je aj tlačené SN.
Iný spôsob odoslania reklamácie nie je možný a môžu vzniknúť ďalšie zbytočné náklady, ktoré naša spoločnosť neprepláca.
Reklamačné oddelenie
Mystical, a.s.
Mystical. a.s.
Tomášíkova 50/B
831 04 Bratislava